• Ana Sayfa

• 4
    • 5
    KOSOVA-MAKEDONYA-SIRBISTAN(SANCAK)-UKRAYNA
    02-11-2016, 11:23 PM, (Son Düzenleme: 09-11-2016, 07:53 PM, Düzenleyen: cokgezenpapuc.)
    #1
                                                                         EKİM 2016 (15 GÜN TUR)
    Buradan tanıştığım arkadaşımla uzun süre konuşup karar verdikten sonra düştük yollara;
    -KOSOVATongueriştine'de yaşayan yakınım sayesinde oldukça keyifli geçti.Kütüphane,müzeler vs gezildikten sonra gece hayatı için,yerel Arnavutça canlı müziğin çaldığı Maroon Pub fazla eğlenceliydi.(giriş ücretsiz,fiyatlar uygun)ZONECLUB giriş erkek:3euro Bayan:2euro olduça büyük ve cok keyifliydi. Gece hayatını ayrı yazacağım zaten. Trosha'da yerel ve türk kahvaştısına yakın seyler bulubilirsiniz.Otogardaki mekanda 7 euroya kocaman bir tabak harıka ızgara yiyebilirsiniz.PRİZREN:4.5 euro otobusle,Kalesine çıkıp fotograf çekin kesinlikle,herkes turkce bilmesi avantaj,dilek köprüsünde kilit asıp dılek dıleyebilirsiniz.Prizren küçük ama oldukca keyıflıydi.
    -MAKEDONYA:Uskup Kale-Eski Çarşı-Vardar Nehri kıyısı kafeler barlar..Çok gittiğim için bu şehri genel yerlerını gezdik.Matka Kanyonuna terminal arkasıdnakı otobus duraklarından 60 no ile en ucuz şekilde gidebilirsiniz.Priştine-Uskup otobus ucreti:5 euro
    -SIRBİSTAN(SANCAK):Sırbistan'ın Novipazar şehrini gezip Seniçe şehrindeki arkadaşımda kalmak için Priştine'den otobüse bindik.Sırp sınıra geldiğimizde,Sırp Polis benim geçebileceğimi ama arkadaşımın geçemeyeceğini söyledi.Sebebi ise,Sırbistan'ın Kosova'yı tanımaması. Sırbistan'a hiç gitmeyen bir kişi Kosova'dan giriş yaparsa almıyorlar.VEE Sonuç indik dağ başında.Dogana yani sınırda dönüş otobüsü bekledik ama akşam 5den sonra sırp araclarından baska arac gelmedi.Orda çalışan bir müslüman arnavut (arac sigortası yapıyor),az türkçesiyle taksi çağrayım ama sırp taksicilere güven olmaz,burası sırp milliyetçi bölgesi dedi.70-100 euro istiyor taksiler en yakın Mitroviça musluman bolgesıne bırakıyor.Sonuc;adamın telınden Priştine'deki akrabamı aradım.O tekrar adamla konustu. İkna etti,35 euro karşılıgında adamın oğlu Mitroviçadan geldi.Akşam olmasını bekledık ve Kosova plakalı aracların o bolgeye gırmesı yasak oldugu ıcın plakaları sökmüşlerdi.1 saat süren polislerin olmadıgı yerleden dolanarak gıttımız yolculuktan sonra Mitroviça'ya döndük. Ve akrabam ordan bizi aldı. Ufak bi detayı fark etmediğimiz için,bol maceralı bı akşam geçirdik.Priştine'ye döndük.Muhteşem bir Hostel'de kaldık. Priştine center Hostel tam kapalı caddede.Çok eğlenceli 2 gün geçirdik. Tüm hosteller hakkındaki önyargılarım gitti.
    UKRAYNA:İstanbul aktarmalı uçuşla Lviv'e indik.Havaalanı-merkez otobusle 4 gravni. 1 usd.25 gravni 7 gün için Booking'den ev tuttuk.Lviv kulesi,Bira Fabrikası,barlar ve gece klubleri.Gece kulblerini anlatmayacağım onlarca kez anlatıldı.En keyif aldığım etkinlikse,Lviv Sirk'ine gitmemizdi.Sanırım Lviv'de türklerden sadece biz gitmişizdirSmile
                                  Önemli olan doğru arkadaş seçmek ve keyif alıp eğlenmekti.
                             HERKESE HAYAL ETTİĞİ TATİLİ GEÇİREBİLMESİ DİLEKLERİMLE...

06-11-2016, 02:50 PM,
    #2
    Fotolar nerde?:-)

Gezdiğim Yerler:

Makedonya-Kosova-Arnavutluk-Karadağ(Buraları baştan başa gezdiğim için bir daha gitmeyi düşünmüyorum)

Beyaz Rusya(Minsk,Gomel,Mogilev ve Brest'i gezdim) Grodno ve Vitebsk'e gidemedim.
    Ukrayna(Lviv ve Kiev'i gezdim) Kalan şehirleri için gezi planlarına açığım.
    09-11-2016, 07:39 PM,
    #3
    Ekledim foto sonunda başardim Smile

10-11-2016, 12:31 PM,
    #4
    Cvp: KOSOVA-MAKEDONYA-SIRBISTAN(SANCAK)-UKRAYNA
    Çok güzel bir paylaşım olmuş Ekrem. Teşekkürler.

TUR ARKADAŞI FORUM
    gokhanaysoy@gmail.com
    16-11-2016, 02:01 PM,
    #5
    Cvp: KOSOVA-MAKEDONYA-SIRBISTAN(SANCAK)-UKRAYNA
    güzel paylaşım. keşke belgrad'a da gitseydiniz. gördüklerinize nazaran çok daha güzel bir şehirdi

17-11-2016, 06:20 PM,
    #6
    3 kez gittim Smile Belgrade a ayri ayri giderim zaten yine bakalim Smile

20-11-2016, 05:35 PM,
    #7
    Cvp: KOSOVA-MAKEDONYA-SIRBISTAN(SANCAK)-UKRAYNA
    Forumun görevini yerine getirdiğini görmek güzel.:-) Daha nice yerler görmeniz dileğiyle:-)

Gezdiğim Yerler:

Ukrayna(Lviv ve Kiev'i gezdim) Kalan şehirleri için gezi planlarına açığım.
    Cevapla
    17-12-2016, 06:20 PM, (Son Düzenleme: 17-12-2016, 06:54 PM, Düzenleyen: talhangurbuz.)
    #8
    RE: KOSOVA-MAKEDONYA-SIRBISTAN(SANCAK)-UKRAYNA
    Evet o arkadaş bnm ve gerçekten bir dost edindim forum sayesinde Ekrem le bide 15 temmuz darbesinden dolayı bnm katılamadığım bilet yaktığım Belgrad beer fest maceramız var Wink) ama o hırsla yaptığımız tur daha da güzel oldu sanki neyse daha güzel nice dostluklara diyorum yolunuz açık olsun.

23-01-2017, 03:21 PM,
    #9
    RE: KOSOVA-MAKEDONYA-SIRBISTAN(SANCAK)-UKRAYNA
    (02-11-2016, 11:23 PM)cokgezenpapuc Nickli Kullanıcıdan Alıntı:

Yabancı bir sitede okudum Sırp polisi pasaport da bulunan tüm Kosova damgalarını geçersiz ediyor.

Ay sonunda Üsküp (Skopje) Makedonya da olacağım. O tarihte orada olacak varsa isteyen benimle iletisime gecebilir.

23-01-2017, 11:41 PM,
    #10
    Cvp: KOSOVA-MAKEDONYA-SIRBISTAN(SANCAK)-UKRAYNA
    oyle olsa kimse giremez ben girdim kosova damgasi dolu bende. anlattigim gibi. ilk giris kosovadan Sırbistan'a olmuyor. Belgrad kaşen varsa önceden girişin yine olur.

Konu ile Alakalı Benzer Konular
    Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
      Ukrayna eylul ingilizce bilen Mehmet252 1 1,169 25-08-2021, 02:37 AM
    Son Yorum: acb001
      Yaptığımız ukrayna gezimiz Phoenix_41 0 1,294 28-06-2021, 05:11 PM
    Son Yorum: Phoenix_41
    Photo 8 Eylül- 16 Eylül Arası Belarus(Minsk) -Ukrayna (Lviv-Odessa) Gezimizin Sonucu Ugurs1984 0 2,313 01-10-2018, 04:36 PM