• Ana Sayfa
  • Portal
  • Yönetim Kadrosu
  • Marka Tescil
  • [-]
    TurArkadasi.Com yeni tasarımı ile çok yakında hizmetinizde olacaktır.


    Konuyu Oyla:
    • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Ukrayna-Kiev
    13-01-2017, 06:40 PM,
    #1
    Ukrayna-Kiev
    Arkadaşlar merhaba kieve gitmeyi düşünüyorum katılmak isteyen arkadaşlar varsa beklerim planlamayı birlikte yapabiliriz detaylı konuşuruz.

    Ara
    Cevapla
    14-01-2017, 12:14 PM,
    #2
    Cvp: Ukrayna-Kiev
    2 gün sonra orada olacağım.Oralarda olursan birlikre gezebiliriz.

    Ara
    Cevapla
    14-01-2017, 03:46 PM,
    #3
    RE: Ukrayna-Kiev
    (14-01-2017, 12:14 PM)oznesm Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  2 gün sonra orada olacağım.Oralarda olursan birlikre gezebiliriz.

    henüz daha bir plan çıkarmadım ancak uzun soluklu bir tatil ayarlamayı düşünüyorum.

    Ara
    Cevapla
    15-01-2017, 12:01 AM,
    #4
    Cvp: Ukrayna-Kiev
    Tmm o zaman kendin de gezebilitsin Türk çok buralarda.Şuan arkadaşlarım ile lviv deyim.2 günlük kiev yapıp geri dönücem tek başıma.Gidecek birini bulamazdan çantanı al ve çık yola.Tek başına seyehat edenlerde çok var

    Ara
    Cevapla
    15-01-2017, 01:43 PM,
    #5
    Cvp: Ukrayna-Kiev
    Aynen en kötü tek giderim bi ayarlama yapıp.

    Ara
    Cevapla
    16-01-2017, 12:49 AM,
    #6
    Cvp: Ukrayna-Kiev
    selam ben 23 une bilet aldim 28 ine kadar ordayim ocak ayinda

    Ara
    Cevapla
    16-01-2017, 04:35 PM,
    #7
    Cvp: Ukrayna-Kiev
    hava çok soğuk. kesinleştirmediyseniz nisana kadar gitmeyin derim...

    Ara
    Cevapla
    16-01-2017, 11:00 PM,
    #8
    Cvp: Ukrayna-Kiev
    Merhaba lvivden yeni geldim cok souk nisan dersen yada haziranda olablr asırı souk yani Smile

    Ara
    Cevapla
    17-01-2017, 12:24 AM,
    #9
    Cvp: Ukrayna-Kiev
    Ben şuan lvivden yazıyorum.İstanbuldan farkı yok.Aşırı soguk yok bilginize.

    Ara
    Cevapla
    17-01-2017, 01:59 AM,
    #10
    Cvp: Ukrayna-Kiev
    Gidecek arkadaşlar varsa plan yapıp gidelim soğuk sıcak farketmiyor.)

    Ara
    Cevapla


    Konu ile Alakalı Benzer Konular
    Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
      17-22 eylül arası ukrayna turu Burak5454 0 84 09-09-2018, 04:10 PM
    Son Yorum: Burak5454
      8 Eylül- 16 Eylül Arası Belarus(Minsk) -Ukrayna (Lviv-Odessa) Turu Ugurs1984 10 691 04-09-2018, 01:11 PM
    Son Yorum: Ugurs1984
      Yılbaşında Ukrayna Lviv hasan11 0 74 03-09-2018, 08:52 PM
    Son Yorum: hasan11
      Tur eylül de Ukrayna turu Okanı 0 74 30-08-2018, 07:06 PM
    Son Yorum: Okanı
      27 Ağustos Ukrayna kiev Sibel 35 0 149 14-08-2018, 09:18 PM
    Son Yorum: Sibel 35
      Kurban Bayramında Ukrayna Odessa Tatili için Arkadaş Aranıyor... Tatilci55 1 213 29-07-2018, 08:59 PM
    Son Yorum: Tatilci55
      Kurban Bayramında Belarus yada Ukrayna.. slivexall 1 172 24-07-2018, 12:30 AM
    Son Yorum: Alpertiger
      Ynt: Ukrayna Tatili Umudd1 1 160 24-07-2018, 12:26 AM
    Son Yorum: Alpertiger
    Thumbs Up ukrayna kharkiv 19 - 25 eylül arası izmir_bornova 0 113 22-07-2018, 03:35 PM
    Son Yorum: izmir_bornova
      bayramda ukrayna turu bboys7 3 222 21-07-2018, 11:24 AM
    Son Yorum: slivexall

    Hızlı Menü:


    Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi